Statystyki pokazują, że w dużej części gospodarstw domowych są często przeglądane ulotki, które można znaleźć w pocztowych skrzynkach. Wartości te są dużo lepsze niż przy innych formach promocji, które są po prostu ignorowane. Z tego też powodu słusznie taka forma reklamy cieszy się taką dużą popularnością, szczególnie jeżeli się weźmie pod uwagę na niski koszt.
W erze obecnego wszędzie internetu może się wydawać trochę dziwne, że ulotki papierowe cały czas są wykorzystywane tak chętnie, ale wynika to głównie z wcześniej pokazanej wysokiej skuteczności. Ulotki przede wszystkim spełniają funkcję informacyjną. Mają za zadanie poinformować o propozycji danej firmy, zaprezentować jej promocje lub nowe produkty. Ogromną zaletą ulotek jest ich fizyczny druk na papierze. Odbiorcy najczęściej całkowicie lekceważą reklamy wysyłane mailem, lecz jeżeli znajdą atrakcyjną wizualnie ulotkę w skrzynce na pocztę, to najczęściej wykażą nią zainteresowanie. To nie przełoży się od razu bezpośrednio na sprzedaż, ale utrwalenie wizerunku firmy czy informacji o tym, że któryś ze sklepów często ma ciekawe wyprzedaże to bardzo ważna sprawa.
Z tego też powodu jeśli ktoś będzie chciał promować się w taki sposób wśród lokalnych mieszkańców, to powinien zainwestować w kolportaż ulotek warszawa. Usługi tego typu oferowane są przez wiele firm. Duża ich część ma wieloletnie doświadczenie na rynku i mnóstwo doświadczenia zarówno w przygotowywaniu reklamowych materiałów jak i ich dostarczaniu do klientów. Bo jeśli chodzi o ulotki szybkość jest bardzo ważna.
Jeżeli dany sklep informuje o weekendowej promocji, to wszystko musi się znaleźć w skrzynkach odbiorców odpowiednio wcześnie, dostarczenie ulotek po fakcie to tylko strata pieniędzy. Dlatego podczas firmy realizującej przygotowanie tego typu reklamy trzeba zwrócić uwagę na parę istotnych spraw. Istotna będzie rzecz jasna pomoc w opracowaniu grafiki i znajdującej się treści. Ale równie duże znaczenie ma także to, czy roznoszenie ulotek warszawa realizowane będzie odpowiednio szybko i skutecznie.